30. října 2014

Nová vitráž do bytu

Ti kdo mě znají, tak vědí, že mám rád věci, co něco pamatují a nesou si své příběhy. O to více se mi líbil starý byt, který měl svou atmosféru a osobité kouzlo, což v novém jen těžko najdete. Měl jsem vymyslet do prostoru, mezi kuchyní a obývacím pokojem vitráž, která při večerním podsvícení navodí intimní atmosféru a přes den propouští barevné světlo do kuchyně.

Majitelka si přála, aby nová vitráž měla secesní prvky. Protože rozměry otvoru tvoří téměř čistý čtverec, tak jsem motiv rozdělil na dvě stejné části, rozdělené zelenou bordurou.

V odstínech skel převažují studené modré, zelené a tyrkysové tóny, které jsou v detailech doplněné tmavým a světlým ambrem, oranžovou a červenou barvou. Pozadí pak tvoří katedrální a opálové sklo.

Žádné komentáře:

Okomentovat